Van Johannesburg naar Kaapstad

Weer thuis

Woensdagavond om 23.55 vertrokken we richting Schiphol. Een goede vlucht gehad, heb zelfs wat kunnen slapen. 15 minuten voor schematijd landen we dan op Schiphol.

Afscheid genomen van de Zuid-Afrika gangers en op naar de Schipholtaxi. Om 12.30 uur zat ik weer thuis op de bank. De katten waren blij om mij te zien. Frankie was niet bij me weg te slaan

De komende dagen zal ik een deel van mijn foto's op Internet plaatsen. Wie meer wil zien kan ze dan hierbekijken.

Als laatste: Ik kan terugkijken op een prachtige vakantie naar Zuid-Afrika, het land van de regenboog. Ik ga er nu van nagenieten. Om te beginnen ga ik zelf de weblog maar eens lezen. Het was een mooie reis, een schitterend land en een goed reisgezelschap.

Reacties

Reacties

Yvonne

Welkom thuis dame,

Ik geloof zeker dat je n fijne vakantie gehad hebt, geweldig!En wat een mooie verhalen schreef je telkens weer.Dank je....zo ben ik toch ook n heel klein beetje met "vakantie" geweest. groetjes Yvonne

Corrie en Alie

Lieve Franca, welkom thuis. Wat heb jij een mooie vacantie gehad. En zoveel gezien en beleefd. En dat wij dit mochten meebeleven, dank je wel. En thuis, met de poezen, met Frankie, nagenieten. Tot hoors of ziens dan. Veel liefs en groeten van Corrie en Alie.

Ria Vos

Hallo Franca. Het was inderdaad een schitterende vakantie in een fantastisch land. Ook wij hebben heel erg genoten, mede dankzij de gezellige sfeer in de groep. Ik ga vast en zeker je verhaal lezen en net als Margreet gebruiken bij het sorteren van de foto'`s.
Heel veel groetjes van Cees en Ria

Jose en Wim de Gouw

Hoi Franca,
ik zit hier net je verhalen te lezen én je foto's te bekijken, en ik moet zeggen dat heb je geweldig gedaan!!
Ik ga er zeker wat foto's "uitplukken"
Wij vonden het in iedergeval een fantastische reis, en een héél leuk gezelschap!

Evalien en Herman Nunes Vas

Hoi Franca,
Wij zijn nu thuis ook met de foto's bezig en het zijn er erg veel. Want zowel Evalien als deze jongen hebben foto's gemaakt. Wij vonden het een leuke reis en hebben ontzettend veel gezien. Uit jou verslag blijkt nog eens hoe vermoeiend het soms was, maar wel de moeite waard.
Het ziet er overigens gelikt uit jou weblog, klasse !

Groetjes, Evalien en Herman

Saskia Park

Hoi Franca,

Nou wat een geweldig weblog heb je bijgehouden, kom ik aan met mijn schriftje. Ik zal net als de overige reisgenoten gebruik maken van jouw verslag om de foto's te sorteren. Aan alle medereizigers de groeten en dank voor de gezelligheid. Peter en Saskia

Wil en Harrie Hettema

Hallo Franca,
Ook wij gaan je weblog lezen en nagenieten van deze onvergetelijke reis.
Wij bedanken je voor deze informatie ,en zullen toch onze foto,s waar jij en de andere reisgenoten opstaan doorsturen. Groetjes aan allemaal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!